ما كاملاً معتقديم كه مغازه هايماهي فروشي بهترين مكان براي خريد ماهي هستند. با ارائه اين فرصت به مشتريان براي لذت بردن از زيبايي تماشاي ماهي زنده در حال شنا كردن، ما معتقديم كه فروشگاهها به الهام بخشيدن و جذب مردم كمك ميكنند تا به نسل بعدي ماهيداران تبديل شوند كه فروشگاههاي آنلاين نميتوانند به همان شيوه انجام دهند.
اما ما همچنين تصديق مي كنيم كه عادات مصرف كننده در حال تغيير است. فروش اينترنتي اينجا باقي مانده است و افراد بيشتري ماهي قزل آلا زنده را آنلاين مي خرند. براي برخي از افرادي كه در نقاط دورافتادهتر بريتانيا زندگي ميكنند، سفر به نزديكترين فروشگاه آبزيان ممكن است به معناي يك سفر طولاني باشد، بنابراين آنها به فروشگاههاي آنلاين مراجعه ميكنند تا بتوانند سرگرمي خود را دنبال كنند.
بنابراين ما راهنماي فروش مسئول دام آنلاين تهيه كرده ايم كه در مورد طيف وسيعي از مسائل از فروش گرفته تا بسته بندي و حمل و نقل ماهي و ويتامين گاو و گوساله و دام مشاوره مي دهد. راهنماي ما قانون فروش از راه دور را تشريح مي كند و همچنين انتظارات ما را از آنچه كه يك فروشنده مسئول هنگام فروش ماهي و ترتيب تحويل به مشتريان بايد انجام دهد را روشن مي كند.
با دانستن استانداردهايي كه يك فروشنده مسئول بايد بر اساس آنها كار كند، همچنين فكر مي كنيم كه به مشتريان كمك مي كند تا تصميم بگيرند از چه كسي ماهي آنلاين بخرند.
ما اميدواريم با اين راهنما بتوانيم رفاه ماهي را بهبود بخشيم و آگاهي و استانداردها را در بين فروشندگان و مشتريان در مورد بهترين روش خريد و جابجايي ماهي افزايش دهيم.