افزايش فروش با آموزش سئو

آكادمي رايان طرح

جمعه ۱۲ اردیبهشت ۰۴

افزايش فروش با آموزش سئو

۳۷ بازديد

فرصتهايي براي ايجاد صفحات نمايه شده جديد پيدا كنيدبا ظهور مفاهيم جديد ، اين فرصت براي صفحات نمايه شده جديد فراهم مي شود - هم در محتوا و هم در سمت محصول.
پنج ماه پيش ، "وسايل فاصله اجتماعي" هيچ حجم جستجو ماهانه اي نداشتند و احتمالاً براي هيچ يك از ما معني چنداني نداشتند. هنوز هم اين زبان است كه ما براي توصيف محصولاتي مانند ضدعفوني كننده دست ، دستمال مرطوب تميز ، ماسك و دستكش استفاده مي كنيم.

مطمئناً شما مي توانيد آن موارد را "لوازم ايمني" ، "لوازم تميز كردن" يا "PPE" بناميد ، و ممكن است هنوز هم بخواهيد اين كار را انجام دهيد ، اما يك فرصت جديد براي استفاده از "لوازم فاصله اجتماعي" به عنوان يك گروه معنايي ديگر وجود دارد كه ممكن است ترافيك جستجوي اضافي.
مفاهيمي از اين دست مي توانند به نوعي نويدبخش در ابزار تحقيق كلمات كليدي را نشان دهند ، اما مهم اين است كه SEO ها در بالاي زبان كاربران واقعاً استفاده مي كنند تا به مفاهيم جديد مربوط به محصولات ما مراجعه كنند.
در اينجا چند روش براي رديابي روندها قبل از ابزار تحقيق كلمات كليدي آورده شده است:
جستجوي سايت داخلي را براي هر گونه مفاهيم يا اصطلاحات جديد نظارت كنيد.اوقات خود را در جايي كه كاربران خود مي گذرانند بگذرانيد - آيا آنها در گروه هاي والدين در فيس بوك در مورد غده هاي همه گير و آموزش از راه دور صحبت مي كنند؟ در اين صورت ، آنها احتمالاً قبل از اينكه در ابزار جستجو گرايش پيدا كنند ، در مورد اين مفاهيم بحث مي كردند.با اخبار در ارتباط باشيد و هر آنچه را كه ممكن است مربوط به محصولات شما باشد ، تماشا كنيد.اين صفحه دسته بندي "آموزش در خانه" از Target محصولات از جمله ميز و صندلي ، وسايل هنري ، رايانه و ساير موارد را در يك صفحه نمايه شده جمع مي كند ، و يك فروشگاه واحد را براي والدين جديد در خانه ارائه مي دهد. در زمان نوشتن اين مقاله ، اين صفحه در رتبه ششم كلمه كليدي "يادگيري در خانه" در ايالات متحده قرار دارد ، كه براي يك صفحه تجارت الكترونيكي در SERP حاكم بر اطلاعات كاملاً چشمگير است.


اگر تقاضاي محصول شما ناگهان كاهش يافته استحال ما بايد در مورد طرف ديگر سكه صحبت كنيم - اگر تقاضاي محصول شما به شدت كاهش يابد چه؟
كالاهاي لوكس ، پوشاك و هر چيزي كه شامل مدل "سعي كنيد از فروشگاه ، خريد آنلاين كنيد" با مشكل روبرو هستند.
اگر در يك سايت تجارت الكترونيكي مشغول بازاريابي هستيد كه از بحران COVID-19 رنج مي برد ، ممكن است احساس كنيد كاري نمي توانيد انجام دهيد. در حالي كه نمي توانيد بازار را تغيير دهيد ، هنوز روش هاي عملي وجود دارد كه مي توانيد به شركت خود كمك كنيد تا از شرايط به بهترين شكل ممكن استفاده كند.
مرتبط ترين محصولات خود را برجسته كنيداگرچه برخي از خرده فروشان لباس با مشكل روبرو هستند ، اما بسياري از آنها با ايجاد يك دسته لباس هاي راحتي و برجسته سازي آن در بازاريابي خود ، به وضعيت خانه نشيني گرايش پيدا كرده اند. اگرچه لباس راحتي بيشتر مورد توجه بسياري از اين مشاغل و گرانترين گروه پوشاك نيست ، اما خريد آنها در حالي كه مشتريان در خانه مي مانند بيشتر است.
Google Trends را براي "لباس راحتي" بررسي كنيد - مي توانيد ببينيد كه چرا خرده فروشان طي چند ماه گذشته به شدت اين گروه را تبليغ كرده اند.

حتي اگر در كار پوشاك نيستيد ، مي توانيد اين استراتژي را با اسكن كاتالوگ محصولات خود براي هر كالايي كه تبليغ كمتري دارد و مي تواند در شرايط فعلي مرتبط تر باشد استفاده كنيد.
اگر هيچ موردي پيدا نكرديد ، در پيام رسان خود تغيير دهيد.
ارسال پيام كوتاه براي لحظه اياگر پيام رسان مارك معمولي شما با توجه به تغيير در سبك زندگي مشتريان ديگر منطقي نيست ، بايد زباني را كه براي برقراري ارتباط با آنها استفاده مي كنيد به روز كنيد. به هيچ وجه به كاربران شما كاري نمي كند كه وانمود كنند ما در وسط يك بيماري همه گير نيستيم.
در حال حاضر ، پيام هايي مانند "براي كنسرت هاي تابستاني ، تعطيلات و شب هاي خوب به نظر برسيد!" فقط ناراحتم مي كند به كاربران خود يادآوري نكنيد كه اكنون نمي توانند آن كارها را انجام دهند.
باز هم ، پيام هاي شما لزوماً هولناك و تيره و تار نيستند ، اما مطمئن شويد كه متناسب باشد: "براي پاتوق هاي حياط خانه ، اوقات خوشي مجازي و درايوهاي يكشنبه خوب به نظر برسيد!" بسيار مناسب تر است ، و محصول خود را حتي در يك دنياي وارونه به عنوان مهم قرار مي دهد.
تجربه هاي حضوري را با آزمايش هاي مجازي جايگزين كنيدمشاغلي كه از مدل "سعي حضوري ، خريد آنلاين خريد" استفاده مي كنند با چالشي منحصر به فرد روبرو هستند. چگونه مشتريان را تشويق مي كنيد كه چيزي را خريداري كنند ، مانند انگشتر نامزدي ، بدون اينكه آن را ابتدا شخصاً ببينند؟ اگرچه برخي از كاربران با تجربه كاملاً آنلاين راحت تر مي شوند ، اما برخي ديگر ترجيح مي دهند براي اين نوع خريد با يك فروشنده يا سبك ارتباط برقرار كنند.
ايجاد يك تجربه آزمايشي مجازي مي تواند حداقل در جايگزيني جزئي آن م componentلفه حضوري مفيد باشد و مي تواند با خدمات اختصاصي مشتري و / يا منابع توسعه به دست آيد.
آنا شفيلد ، يك طراح جواهرات زيبا ، قرارهاي مجازي مستقيمي را ارائه مي دهد كه به طور برجسته در سايت آنها نشان داده شده است. اين سرويس به مشتريان يك تماس شخصي مي دهد و آنها را با يك نماينده تجاري ارتباط برقرار مي كند كه مي تواند بدون ترك خريدن ، خريد مطمئن را تشويق كند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.